sp3.myslenice.edu.pl

Szkoła Podstawowa nr 3
im. Jana Pawła II w Myślenicach

KONKURS NA GADŻET SP3

REGULAMIN KONKURSU

ORYGINALNY PRAKTYCZNY GADŻET Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.      Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich odbywa się konkurs.

2.      Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 3 w Myślenicach.

3.      Konkurs skierowany jest do uczniów wszystkich klas Szkoły.

 

II. PRZEDMIOT I CEL KONKURSU

1.      Przedmiotem Konkursu jest wymyślenie, i zaprojektowanie gadżetu promującego szkołę.

2.      Prace można wykonać dowolną techniką plastyczną (rysunek, grafika komputerowa) z ogólnodostępnych materiałów. Format A5 (zeszytowy).

3.      Prace konkursowe należy składać do dnia 31 marca 2022r., do urny znajdującej się przy portierni.

4.      Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do dnia 15.04.2022 r. na stronie internetowej oraz facebooku.

5.      Głównym celem Konkursu jest wymyślenie i zaprojektowanie gadżetu promującego Szkołę Podstawową nr 3, który będzie nawiązywał do specyfiki oraz kultury szkoły.

6.      Tworząc estetyczną i nienaganną jakościowo pamiątkę chcemy nią nagradzać Wasze osiągnięcia i promować Szkołę.

 

III. ZASADY KONKURSU

1.      Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.

2.      Uczestnik konkursu wykonuje samodzielnie gadżet nawiązujący do specyfiki i kultury szkoły.

3.      Do udziału w konkursie dopuszcza prace wykonane różnymi technikami także z zastosowaniem technik komputerowych (graficznych).

4.      Zgłoszenie pracy jest równoznaczne z podpisaniem oświadczenia, że zgłaszający jest autorem projektu Gadżetu i zgadza się na bezpłatną prezentację na stronie internetowej szkoły i wykorzystywanie go w celach promocyjnych.

5.      Dane osobowe uczestników konkursu będą przetwarzane przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.

 

IV. OCENA I NAGRODY

1.      Oceny prac konkursowych dokona powołane przez organizatora Jury, którego zadaniem będzie wybór laureatów konkursu. Decyzje Jury są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie, a dotyczyć będą:

¾      Pomysłowości

¾      Praktyczności

¾      Oryginalności

2.      Zwycięski projekt (pomysł) poddany zostanie produkcji gadżetu, a jego autor jako pierwszy otrzyma go w prezencie.

3.      Oprócz zwycięskiego projektu, pomysły ciekawe, praktyczne również zostaną nagrodzone i wyprodukowane.

 

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.    Regulamin niniejszego Konkursu dostępny jest na stronie  internetowej i facebooku  Szkoły.

2.    Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie uczestnictwa w konkursie.

3.    Osoby, które nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie lub podadzą nieprawdziwe informacje, zostaną automatycznie zdyskwalifikowane.

4.    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

5.    Dane osobowe uczestników konkursu będą chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (DZ. U. 02.101.926). Uczestnikowi przysługuje prawo wglądu/dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konkursu jest pani Agnieszka Pardyak.